Известие

Collapse
No announcement yet.

Цена на 166 в нета

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    колега пича търси части 5 месеца, стоеше колата, пича при който си прави колата му взе пари само за боя и боядисване цялостно. мяот е толкова разочарован, коалта сега и 3500 не струва, а ремонта и е супер скъп, частите ги взе от испания, тяхните му ги пратиха след като търси 5 месеца части от бг, сега може и да има и то защото като се бласнат колегите по-яко ги продават на части защото немогат да намерят части, кво хвалиш тая корейска машина, като двг е здрава, но ако нещо и стане сиго няма оправяне, не само съм карал бази бурия мн пати, возил,поправял и какво ли не, иначе откъм дизайн е добро.

    термостат 72, фар комплект 240 с доставка от италия са, в бг товарят цените страяшно мн, а за масло нз къде могат да го сменят за повече от 200 лева в който и да е сервиз и каквато и да е кола. зан мцени за ауди q7 и тoyota cellica 02' и двете ревизирани само в сервиз на toyota.
    166-цата просто не е от най-търсените коли, затова цената им пада така, кофти но истина, добра кола, малко по-скъпа поддръжка но няма как на голяма кола, лимузина като твоята да е ефтино, тя не е спортна а луксозна, това е и нейният клас за мен, хората започнаха да си купуват по масови и ефтини коли за да не дават мн мн пари, и виждаш обстановката, но знаеш че има кола и кола, един авер си взе алфа 156, 2.4 за 5500, мн ми се кефи, но като я видях, тя няма нито салон, нито е запазена отвътре, изгорено по тапицерията,по таблото издрано, нямаше джанти а тасове, нямаше окачване, сенника липсваше, нямаше прагове, ходовата част беше съсипана,вътре с някакви обикновени говорители, след като го повозих ми вика бе твойта защо не трака и скърца като моята, след една седмица го гледам има теч на двг и проблем с маслото, та в зависимост и от състоянието на колата варира и цената, не вярвам да си оставил твоята в такова състояние?! сам направи равносметките
    просто 166-цата е за по-зрял и улегнал човек с семейство, така че е нормално като няма търсене да са и ниски цените
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 13:31.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
      Защото ми призлява, като видя какви глупости се пишат...1000 лв. броня , 600 лв. фар и какво ли не още. Цените на частите за алфите са брадви, като цяло а не самия модел. Примерно интересувал ли си се, колко ти струва термостата? Ще ти кажа, ако не знаеш 100-120 лв алтернативен ( да не говорим за оригинален ) 30 лв. За немска кола. Не знам защо спорите, че корейските са по-скъпи частите от на италианските. Много взе да се отклонява темата. Почнах с това, че просто исках да споделя колко нерентабилна е 166-ата, как губи цена и същевременно продължава да гълта пари, това е. Нека се върнем към основата.
      Добре бе колега, да се беше поинтересувал преди да си я купиш, следващия път си вземи S класа и ходи да се оплакваш в Мерцедес форума, колко са ти скъпи частите да видиш какво ще ти отговорят. Гарантирам ти, че ще има доста обидни квалификации по твой адрес.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #78
        Момчето е ударило греда и си е купило кола която е била тотално грохнала хвърлило е доста пари и му е писнало не го наемайте чак толкова ... иначе по въпроса за ниската стойност мога да кажа че това е само един плюс за алфиста а не минус ..алфистите знаят какво имам в предвид
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Добре бе колега, да се беше поинтересувал преди да си я купиш, следващия път си вземи S класа и ходи да се оплакваш в Мерцедес форума, колко са ти скъпи частите да видиш какво ще ти отговорят. Гарантирам ти, че ще има доста обидни квалификации по твой адрес.
          Еми поинтересувах се и само гледам из форума как я хвалят колко е безупречна, а никой не говори за минусите й. Ето аз сега примерно казвам реално що за машина е и тука ме зариват с някакви аргументи точно за обратното. Ако го бях прочел пост, като този по-рано много ясно, че нямаше да се хвърлям на 166. Ама свърши вече де. Каквото станало станало и това ще се кара. Алфата единствено я спасява дизайна, екстрите и возията.

          Comment


          • #80
            0894310445, петър се казва момчето, попитай го за купето и за частите, със сигорност знае по-добре.
            кажи му само, че русия е дал номера му
            то хубу, че падат алфите ако ще купуваш, но частите са все на тези цени и като продаваш старата за да купиш нова е малко кофти.

            п.п. относно частите за заден лагер без абс за алфата 156-ца е 65 кинта добра марка, със 170 лева,там има един трик,на който му трябва да пита на лично, а за неговата най-ефтино пича го купи без абс гривната за 100 кинта и търси доста време ефтин, и това за неква корейска марка не беше я чувал
            Last edited by rusiq86; d.m.y г., 13:41.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
              Момчето е ударило греда и си е купило кола която е била тотално грохнала хвърлило е доста пари и му е писнало не го наемайте чак толкова ... иначе по въпроса за ниската стойност мога да кажа че това е само един плюс за алфиста а не минус ..алфистите знаят какво имам в предвид
              То да беше само при мен на греда. Тука един от квартала и той нещо май е ударил на греда с тая кола. Баси как сички се удряме в тая греда наречена "166" Жалко, че се срещнах с тоя човек чак когато беше купена тая кола. Каза ми какъв к.р е, ама много късно.
              Last edited by gigi; d.m.y г., 23:03.

              Comment


              • #82
                Аз поне на времето доста тренирах футбол/нападател/,та не целим гредите а само мрежата
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Аз поне на времето доста тренирах футбол/нападател/,та не целим гредите а само мрежата
                  Колега гледам си имаш гараж със 166-и. Искам да те питам нещо , ако не те бърка. Колко пари си наринал общо за двете?

                  Comment


                  • #84
                    Общо към 5000лв.
                    Първата я взех с проблеми,за които се досещах и глътна повечето пари.Втората Всичко сменено около 1500лв.
                    Но като цяло,може да се каже че имах ГОЛЯМ късмет и с двете
                    -------------------
                    П.П Едната е в почти перфектен външен вид,за другата може да добавим към сметката 1000+ лв. за боя
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                      Защото ми призлява, като видя какви глупости се пишат...1000 лв. броня , 600 лв. фар и какво ли не още. Цените на частите за алфите са брадви, като цяло а не самия модел. Примерно интересувал ли си се, колко ти струва термостата? Ще ти кажа, ако не знаеш 100-120 лв алтернативен ( да не говорим за оригинален ) 30 лв. За немска кола. Не знам защо спорите, че корейските са по-скъпи частите от на италианските. Много взе да се отклонява темата. Почнах с това, че просто исках да споделя колко нерентабилна е 166-ата, как губи цена и същевременно продължава да гълта пари, това е. Нека се върнем към основата.

                      Хм, на Мареата също термостата е 120лв., а някой ако ми каже, че на Мареата частите са скъпи се самоубивам моментално Иначе за сефте слушам че термостат за шваба е 30лв. Според мен си направил спрвка за Кадет или Астра

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                        Хм, на Мареата също термостата е 120лв., а някой ако ми каже, че на Мареата частите са скъпи се самоубивам моментално Иначе за сефте слушам че термостат за шваба е 30лв. Според мен си направил спрвка за Кадет или Астра
                        И голф

                        Comment


                        • #87
                          термостат за нисан 100нх 94' цена 47 кинта
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                            Нали знаеш че има голяма разлика от това да си карал купе и да си се качвал 1-2 пъти в купе. Нещо ми се струва, че май само кръгче си направил с нея. Айде покарай тая кола малко и ми кажи, че е боклук и че се държи зле в пътищата.
                            Не мерси, аз си имам кола, която карам и съм 100% убеден, че е подобра от Хюндай Купе. Ще разкажа една кратка историйка. Като я регистрирах в КАТ по време на 6-часовото пътуване от колелото на 4-и км. до каналите на КАТ няколко човека ме заговориха за колата, разпитваха ме, и дори ме караха да отварям капака да видят двигателя. Пича със синьото Купе който се движеше горе-долу с мен никой не го разпитва за колата. Този момент се е запечатал в съзнанието ми, защото се почувствах горд, че карам Алфа Ромео. Едно такова готино чувства Хубавата кола е като хубавата жена - иска много внимание и не малко средства и да и се угажда- тва е. За тези, които не могат да си позволят тези неща има Хюндаи, Голфове, Вентота, Сивици и Астри
                            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                              Не мерси, аз си имам кола, която карам и съм 100% убеден, че е подобра от Хюндай Купе. Ще разкажа една кратка историйка. Като я регистрирах в КАТ по време на 6-часовото пътуване от колелото на 4-и км. до каналите на КАТ няколко човека ме заговориха за колата, разпитваха ме, и дори ме караха да отварям капака да видят двигателя. Пича със синьото Купе който се движеше горе-долу с мен никой не го разпитва за колата. Този момент се е запечатал в съзнанието ми, защото се почувствах горд, че карам Алфа Ромео. Едно такова готино чувства Хубавата кола е като хубавата жена - иска много внимание и не малко средства и да и се угажда- тва е. За тези, които не могат да си позволят тези неща има Хюндаи, Голфове, Вентота, Сивици и Астри
                              Сменяш темата колега Никой не говори, че алфата няма вид или излъчване или нещо друго. Тука приказваме за съвсем други неща.

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                                Сменяш темата колега Никой не говори, че алфата няма вид или излъчване или нещо друго. Тука приказваме за съвсем други неща.
                                Прочети пак последните 2 изречения от предишния ми пост и ще разбереш какво искам да кажа
                                (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                                Comment

                                Working...
                                X